#13

2008. 03. 11. - írta scarpetta
Tegnap horgászni voltunk San Remoban. Jó kis hely, csend és nyugalom volt. Kilometer hosszan csak mi 5-en voltunk a parton. Hal nem nagyon volt, csak az a csúnya kicsi, ami felfújja magát, ha kifogod, de abból rengeteg. A 30-as faktorú krém ellenére sikerült szénné égni. Én még kalapot is felvettem életemben először, és basszus napszúrást kaptam. Hát ez milyen már. Akkor most vegyen fel az ember kalapot vagy ne? Aztán összepakoltunk, és elmentünk Fish & Chips-et enni.
Hazaértünk, akkor éreztem igazán, hogy kicsit sok volt a jóból. Konkrétan beájultam az ágyba és reggel keltem fel.

Ma sikeresen elvágtam a kezem (kisujjam), valami ideget is talált, úgyhogy most tudok arisztokratikusan kávézni. :)
Este Anikóék beugrottak elköszönni, utána meg jött Krisztián, itthagyta nálunk a kocsiját, hogy használjuk amig itt vagyunk.

No comments: