Jogosítvány 2. - by Mr. Scarpetta :)

2008. 07. 25. - írta scarpetta
Kategóriák: NZ vegyes


Az otthoni jogsim “újzélandiasítása” során egy bökkenő keletkezett: mivel a C kategóriának nincs feltüntetve a felső súlyhatára (mert nincs neki, mivel a max tömeget a jármű tengelyeinek száma es azok terhelhetősége határozza meg) a helyi hatóság nem tudja hova besorolni, de sebaj mondta az ügyintéző, kérjek a magyar illetékes hivataltól egy nyilatkozatot, hogy tényleg az van odairva ami odavan irva és akkor azt elfogadják. 

Hat jó legyen, felhivtam a közlekedési minisztériumot (aminek nagyon szép rövid új neve lett) és az ügyfélszolgálatos hölgy roppant segitőkészen tudtomra adta, hogy ez a közlekedési hatóság hatáskörébe tartozik, megadta a telefonszámot én megköszöntem a segitséget és elköszöntem, mire ő rámszólt, hogy egy dolog meg volna innen idézem: “ha elsőre nem állnak magával szóba és elküldik a francba akkor telefonáljon vissza 20 perc múlva és ne hagyja annyiban, mert ők már csak ilyenek, legyen kitartó”. Hmm… roppant bíztató. Tehát hívtam a közlekedési hatóságot, elmondtam mit szeretnék, kapcsolják a jogosítványos osztályt. Mesélek majd mondjak, hogy nem ők, hanem a vizsgáztatási osztály, hivtam őket elregéltem problémámat, erre közölték velem, hogy ez ugyannemhozzánktartozikhivjaaközpontiokmányirodát. A központi okmányiroda közismert a villámgyors elérhetőségéről, 2 orán keresztül probáltam hívni őket, mire egyszer felvették és tudtomra adták, hogy ők ezt biztos nem, hivjam a közlekedési elnézést, A Közlekedési, Hirközlési és Energiaügyi Minisztériumot, mert ebben ők az illetékesek tehát ezzel az ördögi kör bezárult. Tehát nem lesz ujzelandi teher jogsim, a kedves magyar hatóságok szokásos mutogassunk a másikra nehogy valamit csinálni kelljen hozzáállásának köszönhetően. 
Még szerencse, hogy a B kategóriába bele van irva a max felső határ különben soha nem lenne itteni jogositványom :D.

No comments: