Összefoglaló

2008. 09. 07. - írta scarpetta
Kategóriák: NZ vegyes

Ez a hét is gyorsan eltelt annak ellenére, hogy valami influenza szerűség totál kicsinált az elmúlt napokban.
Férj elkezdte a munkát, tetszik neki nagyon. A kollégái szorgosan gyakorolják a péntek délutáni sörözést. Már dél után nem sokkal kibontódnak a sörök, aztán pizzarendelés, majd megint sör, aztán bor. Számukra teljesen érthetetlen volt, mikor Ember visszautasitotta a sört mondván hogy még dolgoznia kell, plusz ugye vezet is, na de már megszoktuk hogy ezzel a hozzáállással mi ufóknak számitunk. :)
Pénteken vizsgám volt, még nem tudom az eredményt, úgy érzem ez most nem lesz hibátlan, de végülis figyelembe véve hogy majd lerobbant a fejem, a szemem egyfolytában könnyezett és a papirzsebkendő kb fél percenként váltotta le a tollat a kezemben asszem nem is zavar. :)
Tegnap (szombaton) meló után elmentünk kocsikázni, megnéztük férj munkahelyét, tényleg nem kis cég. :) Valóban nincs is olyan messze, fél óra autóút, és a környék is rendben van.
Ma a melóhelyen kisebb fajta sokkot okozott az egyik kollégám. Eldurrant az agya, ledobta a kötényt és közölte, hogy akkor most ezennel kilép. És tényleg. Mire megkérdezhettem volna tőle, hogy mi van, addigra már elszáguldott a kocsijával. Úgyhogy ott maradtunk hárman, természetesen egyikünknek sincs fogalma Liz (a kilépő kolléga) teendőiről, igy a manager jött be végigcsinálni a műszakot. Azért elgondolkodtam, hogy ilyen áron megéri-e managernek lenni, se hétvége se semmi, mert állandó készenlétben kell lennie. Ma például azért, hogy bejöhessen és elmosogassa az egész nyugdijas otthon és kórház vackait (tizórais tányérok, majd ebéd utáni tányérok). Liz ily módon történő felmondása olyan meglepetést (sokkot) okozott a többieknek, hogy egész műszak alatt erről beszéltek ("az emberek nem csinálnak ilyet, hogy csak úgy elrohannak", "áh, én eddig is úgy gondoltam hogy az a csaj nem százas, szokott beszélni magában!!" stb stb), én meg csak csendben hallgattam, mert nekem ez nem tűnik egy olyan hű de nagy dolognak. 

Hazajöttem, majd elmentünk venni egy-két dolgot a ma kitalált, mai megrendezésű BBQ partihoz, merthogy Ken (szomszéd) vett egy BBQ-t és fel kellett avatni. :) Azért kicsit gondolkodtam, hogy átmenjünk-e, a múltkori teniszben csúnyán levertek. :) Szóval Ken-éknél volt a buli a szokásos csapattal (Ken, Kyokyo, Chris, Grunar, és mi) konkrétan degeszre ettük magunkat. Sütöttünk csirkecombot, kétféle pácban csirkemellet, marhát, kolbászkákat, cukkinit, hagymát, bárányt. Köretnek vegyes saláta (saláta, paradicsom, répa, feta stb ), krumpli-s saláta és igazi ropogós kenyér volt. Finom kaja, jó hangulat, jófej társaság, szép tavaszi idő, mi kellhet ennél több? :)

No comments: