Heti bejelentkezés - Munka, bizonyítvány, Secret Santa

2008. 12. 16. - írta scarpetta
Kategóriák: NZ vegyes

Írtam az utolsó posztban, hogy majd lesz gasztro-s bejegyzés, de nem találtam meg a képeket (csak egyet), úgyhogy kajákról majd máskor. Addig is jön a szokásos heti beszámoló. :)

Melófronton igencsak hajtás van, mindenki lusta főzni, és minket fárasztanak. :) Sok céges karácsonyi vacsorát tartanak nálunk (meg születésnap és még a fene  tudja milyen alkalmak) A múlt héten minden műszakomban éjfélkor végeztem, és ez mostmár így lesz karácsonyig.
Szombatról vasárnapra virradó éjszaka meglátogattuk az orvosi ügyeletet, még úgysem láttuk sosem. Nagyon meg voltam elégedve az ellátással (na jó, azért kitalálhatnának már valamit, hogy az injekció beadása fájdalommentes legyen :) ), az orvos és a nővér is a helyzet magaslatán álltak. Nem mennék bele a részletekbe, nem is azért említettem meg, csak gondoltam megírom, hogy nemcsak a sima egészségügyi ellátás remek, de a sürgősségi is.

Ma felhívtak az iskolából, hogy megvan a bizonyítványom, bemehetek érte. Aztán kiderült, hogy kicsit túloztak, ez még csak a suli által kiadott papír, a rendes igazi bizonyítványt majd az NZQA-tól kapom meg, ami még kb 4 hét. Fura ez nekem, hogy mi tart ennyi ideig, de itt ez az élet rendje.  
A diploma záróvizsgának is megjött az eredménye, D-t (distinction) kaptam, ami a legmagasabb elérhető eredmény, rajtam kívül még 9 emberke végzett ezen a szinten. Megmondom őszintén, ilyen eredményre nem számítottam. :) A diplomát még nem kaptam meg, ez csak részeredmény volt, még a gyakorlati rész értékelése hátra van. Sajnos az idén már nem lesz belőle semmi, jó, ha egyáltalán odaér Londonba még decemberben, ott még ki tudja mennyit szöszmötölnek vele, majd visszaküldik ide.

Délután meg szaladgáltam férjnek szülinapi ajándék ügyben, hát nem volt egyszerű, de végül találtam olyasmit, aminek szerintem örülni fog.

Mindkettőnk munkahelyén lesz Secret Santa, ami nem más, minthogy megajándékozzuk azt a munkatársat, akinek a nevét húztuk a kalapból/bödönből. Ezzel nem is lenne baj, mindig szerettem ezt a játékot,  sőt izgalommal várom most is, csak a  megszabott értékhatár tűnt lehetetlennek. Na de ma végre lett némi ötletem, és sikerült is megoldanom a megadott összegen belül. Szerintem menő kis csomagok lesznek (még nem csomagoltam be, férjnek is meg akarom mutatni, hogy azért lássa mit is ad a kollégájának:) )

Nemsokára itt a karácsony, nekem meg még mindig nincs ünnepi hangulatom. Majd talán a szabadság előtt ráhangolódom, 24-én még dolgozom estig, de utána pihenek egész újévig. :)

Szóval ez van, tényleg csak éljük a szürke hétköznapokat, semmi érdekes. :)

No comments: